MediYoga - en yoga for alle!

Du trenger ikke stå på hodet for å gjøre yoga, alle som puster kan gjøre yoga!

Mange av oss lever fra hodet, og glemmer å være tilstede i oss selv og lytte til signalene fra kroppen vår. Vi har innarbeidet oss dårlig puste mønster og usunne vaner. Vi blir sliten og frustrert over råd fra andre, som vi ikke klarer å følge.


Kan du kjenne deg igjen i dette?


Vi trenger gode verktøy i hverdagen som styrker vårt immunforsvar, og som lærer oss hvordan vi kan leve i kjærlighet istedet for frykt. MediYoga er et kraftfullt verktøy for å endre på gamle innpregede mønstre og lære oss nye som er mer sunne for oss. 

          Kunne du tenke deg å:

  • Få den livsstilen du drømmer om?
  • Få mer indre ro og lære deg å håndtere stress på en bedre måte? 
  • Stå sterkere og stødigere i deg selv?
  • Stole mer på din intuisjon?
  • Bli bedre kjent med deg selv og den du virkelig er?
  • Bli bedre på å sette grenser for deg selv, uten å få dårlig samvittighet?
  • Gi slipp på uønskede tankemønstre og negativitet?
  • Leve som sjel og den du er ment å være? 
  • Leve i kjærlighet fremfor frykt?
  • Investere i egen helse for å få en bedre hverdag og livskvalitet.

Da er yoga noe for deg!

Yoga handler ikke om å nå ned til dine trær, men det som skjer på veien dit!

- Yogini -

Hva kan du forvente:

Ved å gjøre MediYoga jevnlig begynner vi og håndtere stress bedre, og får mer tålmodighet. Du får mer avspenning i kroppen generelt. Hvor lang tid det tar er individuelt, men så lenge du praktiserer så vil det skje endring i deg til det bedre. Ofte kan vi kjenne på en slags forverring i en periode. Kropp, sinn og sjel vil samarbeide om å gjøre de beste valgene for deg.

Referanse


Dursun Akcakaya

Veldig behagelig. Lyspunkt i hverdagen, anbefales❤

Mediyoga vinter & vår 2021


Anniken Weile

Jeg har bare gode ting å si om dette yogaskurset ledet av eiegode Hanne som er så rolig og behagelig å være på yoga med, og alltid sier "en klarer det en klarer akkurat i dag", det er godt å høre❤️

Yogini

"Yoga handler ikke om å stå på hodet, men å lære å stå på egne bein"

Yogainstruktør Hanne.

Behagelig og rolig instruktør. Veldig flink å forklare øvelsene i forkant slik at vi var forberedt. Tok seg god tid i øvelsene slik at man klarte å henge med! Dersom det blir flere muligheter tviler jeg ikke på at jeg ønsker å være med på flere kurs.

Monica

Glede av å kjenne på opplevelsen etter en av dine timer

Jeg har hatt stor utnytte av dine timer, dette være seg både via nettet og ved å delta direkte på dine kurs. Opplevelsen av kroppen etterpå viser at jeg har stort behov for å trekke pusten og kjenne på hvordan jeg har det.

Elin Nilsen

Avslapping

Jeg hadde en opplevelse av total avslapping samtidig som vi gikk gjennom program som gjorde veldig godt for hele kroppen. Din måte å instruere på med bla en god «dose» humor gjorde også til at timen sammen gikk nesten litt for fort. Og det har vært et savn!

Bjørg Bangsund

Medisinsk yoga

Hanne er utrolig flink å formidle og veilede, og med en utrolig behagelig stemme . Jeg fikk mye igjen for timene med Hanne. Jeg følte med avslappet og rolig til sinns etter yoga timen.

Merete Mauno

Fant roen

Rolig og behagelig veiledning. Skaper god og avslappende atmosfære. Gode forklaringer underveis. Vil gjerne prøve igjen ved en anledning.

Johanna M Nygaard

Mediyoga med Hanne Holan

For en stund siden deltok jeg på ukentlige timer med mediyoga med Hanne som instruktør! Det var i en avslappende og god stemning. Hanne leder yoga på en rolig og nær måte. Jeg følte meg sikker på at øvelsene var korrekte og god for meg. Deltar gjerne på senere kurs med Hanne. Åse-Marie

Åse-Marie Småvik

3 ting yoga gir deg

1

Dypere pust

Ved å øve på å puste lange dype pust, får vi mer oksygen i blodet og mer klarhet til hjernen. Vi blir mer avspent i pustemuskulaturen, slik at vi får utnyttet hele lungenes kapasitet.

2

Tålmodighet

Oppmerksom yoga og bevisst pust hjelper oss til å bli mer rolig og tålmodig. Vi begynner å leve mer i aksept i stedet for å reagere ut når livet skjer, når vi ikke trenger det. Vi blir mer bevisst på hva vi skal si og hva vi skal gjøre. 

3

Selvkontroll

Ved jevnlig yogapraksis lærer vi å ta kontrollen i eget liv, i stedet for at livet kontrollerer oss.

Fyll inn skjema under om du vil få inspirasjon, motivasjon og nyheter fra Hanne direkte i din innboks. Hun sender ikke spam og du kan melde deg av når som helst.

Hanne Holan

“Yoga er en livsstil. Det handler ikke om å prestere noe. Bare være i deg selv akkurat nå, og samarbeide med egen kropp”

>